RECENZIE – Labirintul: Tratament Letal

   Fără spoilere. 

labirintul_3_-_tratament_letal

Abia am așteptat să citesc acest volum al seriei lui James Dashner. Primele mi-au plăcut enorm iar de la al treilea aveam așteptări mari. Și nu m-a dezamăgit câtuși de puțin.

Cu toții am trecut prin încercările volumului 2, cu toții am trecut prin „Încercările Focului.”. Mai mult sau mai puțin încântați. (și nouă ne-a fost greu, la urma urmei).

Al treilea volum reprezintă dezgolirea adevărului. Într-un mod complet și compact. Nu vom mai primi, ca până acum, doar jumătăți de adevăr, acum vom primi adevărul absolut. Și diferite căi de a salva omenirea.

Dar pentru că am promis o recenzie fără spoilere, și pentru că m-am aventurat într-un mod periculos în a face recenzia volumui 3 al seriei, o să vă prezint părerea mea despre carte.

Această a treia carte e preferata mea, în comparație cu celelalte 2 (la fel de bune). James Dashner se folosește de o descriere mult mai îmbogățită pentru a ne introduce în lumea reală, adevărata lume și nu doar zămisliri ale RĂU.

Cartea e plină de adrenalină și răsturnări de situație, victimele devenind des vânători iar vânătorii victime. „Siguranță” un cuvânt pe care îl rostești cu greu. Nu te mai poți baza pe nimeni, iar nimeni nu-ți mai poate oferi protecție sau.. siguranță.

Lumea a degenerat, iar timpul se scurtează. Thomas trebuie să se grăbească.

Mi-a plăcut. Un roman pe care mă bucur că l-am citit, un roman frumos, un roman ce ne arată o altă perspectivă a lumii. Ne ajută să cunoaștem și să apreciem anumite valori uitate, de care nu mai ținem cont. Să apreciem timpul, prietenia, curajosul, noblețea. Să apreciem viața și tot ce ține de ea.

L-aș încadra în categoria romanelor care ne învață lecții de viață pentru că, deși un roman fantasy, pentru toți cei care știu citi printre rânduri, se află o comoară din punct de vedere moral. O comoară care ne ajută să ne dezvoltăm ca oameni, o comoară care ne șlefuiește caracterele.

Asta a reprezentat pentru mine această carte. O lecție de viață, multe morale și o poveste plină de dinamism pe care am citit-o cu plăcere. Personaje plăcute, pe care le îndrăgești și care, prin intermediul cărții, îți sunt alături.

Recomand cu căldură această serie, pentru toți cei care vor să citească printre rânduri sau, pur și simplu, pentru cei care caută o aventură bună.

Un gând despre &8222;RECENZIE – Labirintul: Tratament Letal&8221;

Părerea ta contează! ^_^

