Cărți de la A la Z #1

Am văzut la booktuberii români un nou tag: „Autori de la A la Z”. Așa că am zis că un tag asemănător cu cărți nu ar deranja pe nimeni. 🙂

– Al cincilea as (Rodica Ojog Brașoveanu)

O altă operă a Rodicăi, m-a emoționat și chiar am plâns. Acțiunea cărții are loc în timpul celui de-al Doilea Război Mondial având-o în prim plan pe Magda Savu. Un personaj care mi-a plăcut în mod nespus a fost Chat Noir, plin de șarm și fascinant, o sa începeți să-l adorați.

Un minunat citat din această carte fantastică.

Un minunat citat din această carte fantastică.

Iar cam așa arată coperta.

Iar cam așa arată coperta.

B – Blestemul Titanului (Rick Riordan)

Blestemul Titanului este volumul 3 din seria Percy Jackson, o serie care din punctul meu de vedere are absolut orice e nevoie. Are umor, intrigă, acțiune.. Acest volum al 3 își merită renumele atât în țară cât și în afară.

Așa arată coperta. Frumoasă, nu?

Așa arată coperta.
Frumoasă, nu?

– Codul Haosului (Justin Richards)

Am citit cartea de ceva timp și am încadrat-o în categoria de copii. O carte ușurică pe care o poți citi repede, Codul Haosului are și beneficii intelectuale. Deși imaginată într-un mod fantasy, cartea ne prezintă și o mică parte din Atlantida.

O copertă interesantă, zic eu.

O copertă interesantă, zic eu.

Prima parte a alfabetului e gata. 3 cărți foarte frumoase, care înseamnă mult pentru mine. Dacă le-aș descrie în 3 cuvinte, ar fi: Amuzante , Bogate (în mesaje și subînțelesuri, evident!), Creative.

Acesta a fost ABC-ul meu. Al vostru care e?

Părerea ta contează! ^_^

