Copilăria între filele unei cărți.

De mică mi-a plăcut să citesc. Am citit cărți de basme și povești. Dar mi-au plăcut și cărțile. Iar printre primele cărți citite de mine se află niște cărți minunate, pe care încă le apreciez. În acest articol, o să-mi prezint o parte din sufletul meu de copil.

Bertoldo și Bertoldino

O carte pe care o am într-o ediție veche, este o poveste populară italiană, nu foarte consistentă, amuzantă și ușor de înțeles pentru orice copil. Povestea unui om oarecare, cu o inteligență ridicată, care ajunge să facă niște lucruri mari. Un izvor motivațional pentru oricine.

Pif. Paf. Puf. – Cezar Petrescu

O carte pe care am citit-o foarte încântată. Pe scurt, Pif era băiatul, Paf era paiața iar Puf era cățelul. Carte ne poartă alături de acest trio prin diferite aventuri și întâmplări. O carte simplă dar plină de aventură. O carte ce poate pune un zâmbet pe fața oricărui copil.

Un mister cu stafide – Alina Nour

Cartea asta mi-a ajuns la suflet. Cred că am tot citit-o de câte ori aveam ocazia. Este povestea unui băiat, unui băiat bun, care.. se hotărăște să chiulească pentru prima oară. Însă acest lucru nu se întâmplă datorită Stafidiței-Șefe și a celorlalte stafide. Astfel, cartea îndeamnă copii să rămână silitori și.. să nu chiulească. Totuși, până la această concluzie, Doru trece prin multe aventuri pentru a rezolva misterul stafidelor. O carte minunată.

 Comoara din insulă – Robert Louis Stevenson

Dacă celelalte cărți îmi sunt parte a sufletului, această carte e cireașa de pe tort. O recomand încă chiar și celor de vârsta mea, chiar și celor mult mai mari. Aventura din acestă carte m-a prins, am citit-o cu sufletul la gură. Mă trezeam dimineața și n-o lăsam din mână până seara, când era ora mea de culcare. Cartea asta m-a fascinant și-am adorat-o.

Voiam să fac o listă mai lungă, să mai adaug câteva cărți, dar sinceră să fiu, aceste 4 fac cât multe altele. Când îmi aduc aminte de ele, când scriu despre ele, îmi aduc aminte la zilele pe care le petreceam citindu-le, de frumoasele amintiri care mă leagă de ele și la toate lucrurile care mă duc cu gândul la ele.

Care sunt cărțile copilăriei voastre? 🙂

4 gânduri despre &8222;Copilăria între filele unei cărți.&8221;

Părerea ta contează! ^_^

