Arta de a pierde timpul

Deseori sunt pusă în situația de a alege între cărți, timp liber, lectură școlară și multe altele. Deseori, sunt nevoită să aleg variantele care-mi sunt absolut necesare, precum lectura școlară, teme, etc, dar numai și numai după ce termin.. încă un capitol.

Nu e că aș fi renunțat la postura de fată silitoare sau că nu fac nimic în timpul liber (mănânc. singurul lucru pe care nu-l neglijez niciodată 😀 ) dar adeseori sunt prinsă atât de tare într-o carte, încât pe la 4 dimineața mă vezi făcând exerciții la fizică pentru că.. toată ziua am citit.

Poate nu știu eu să-mi organizez timpul liber (sau cel mai probabil, nu pot) dar ajung să dau mereu vina pe teme și pe prea multă materie predată într-o singură zi. Eh, nu cred că sunt doar eu care fac asta, nu?!

Avusesem de citit pentru școală ”Scrisoare de dragoste” de Drumeș, lectură care sincer m-a dezamăgit, nu mi-a plăcut (dar poate sunt doar eu, care nu citesc romance.. deloc. ) Și, în fine, avusesem o săptămână pentru a o citi. Dar în același timp mă delectam cu una dintre cele mai geniale cărți polițiste pe care le-am citit – Poveste imorală de Rodica Ojog Brașoveanu. De data asta, mi-am zis ”Să termin cartea lui Drumeș, și apoi o să am timp de Rodica”. Am pus cartea mea polițistă în bibliotecă, am luat cartea pentru școală și am citit. Nu-mi plăcea și simțeam că-mi mor toți neuronii continuând. Așa că, timp de o săptămână, am ținut cartea în mână, visând cu ochii deschiși. Am citit-o cu o zi înainte de data când trebuia să o prezint, iar la 4 dimineața scriam recenzia pe care urma să o prezint (și pe care nici măcar nu am prezentat-o).

Deși nici lecturile școlare nu sunt atât de îngrozitoare, am câteva care mi-au plăcut nespus, chiar dacă erau încadrate la genul ”romance” (unde, repet, nu am deloc experiență, pentru că nu prea citesc lucruri de genul).

Nu prea pot să am un program echilibrat, mereu sfârșesc prin a pierde timp degeaba, dar încerc să remediez acest lucru, pe cât posibil. (deși școala nu mă ajută).

Acum e rândul vostru! 😀 Povestiți-mi și voi întâmplările voastre cu.. cărțile, școala și puținul timp pe care-l aveați la dispoziție.

Un gând despre &8222;Arta de a pierde timpul&8221;

  1. Nu prea am cine știe ce amintiri legate de acest subiect, cam așa fac și eu ce-i drept.. Dar nu-i problemă. Doar ști cum se zice’ „Today a reader, tomorrow a leader”. În legătură cu cartea lui Drumeș, fii liniștită. Nici mie nu-mi place!

    Apreciază

Părerea ta contează! ^_^

