Cărți de la A la Z #3

   Revin cu o continuare a acestui tag și cu alte cărți minunate.

    I – Insurgent (Veronica Roth)

   Insurgent este cel de-al doilea volum din trilogia Divergent, o serie pe care o am la suflet. (că tot am terminat de curând Four). Pentru mine, cartea reprezintă o motivare, toate lucrurile care au fost abordate pe parcursul acestor cărți m-au ajutat să prind.. curaj. Acum mă gândesc.. în ce facțiune m-aș încadra.

insurgent

   J – Jocurile Foamei (Suzanne Collins)

    O altă trilogie, o altă poveste. Probabil toată lumea a auzit de Jocurile Foamei, toată lumea o știe pe Katniss, îl cunosc pe Peeta sau au auzit de Gale. O carte genială din punctul meu de vedere, te ține cu sufletul la gură, te face să vrei.. să rămâi acasă. Aceasta este singura carte care mă face să NU-mi doresc să trăiesc în ea. Nu aș rezista nici 5 minute în cadrul acestor Jocuri, mai bine acasă cu o carte-n mână, nu credeți?

jocurile-foamei_1_fullsize

    K – Din păcate, nu am citit nici o carte care să înceapă cu această literă. Maybe next time. 😀

    L – Lorelei (Ionel Teodoreanu)

   Nu o să scriu prea multe despre această carte pentru că nu doresc să fiu repetitivă. Am citit-o și mi-a plăcut enorm, am clasat-o chiar pe locul 2 în cadrul unui TOP 5 al cărților românești pe care-l puteți găsi pe blog.

lorelei_1_fullsize

    M – Magicianul Oaselor (F.E.Higgins)

    O carte foarte plăcută, pe care am citit-o de ceva timp. Mi-a plăcut mult acțiunea, mi-a plăcut atmosfera. Cartea e povestită din perspectiva unui narator obiectiv și interpuse sunt și pagini din jurnalul personal al personajului principal, Pin Carpue. O delicatesă de carte.

magicianul-oaselor_1_fullsize

   N – Nepotul Magicianului (C.S.Lewis)

    Primul volum din Cronicile din Narnia. Mi-a făcut plăcere să-l citesc deși nu l-aș încadra în lecturile unui copil mai mare de 12 ani (poate chiar și-așa, am ales o vârstă prea înaintată) Deși cartea acesta și toate din această serie, în opinia mea, au ascunsă o morală religioasă, o tematică și o înfățișare diferită a lumii. Primul volum înfățișează nașterea lumii, ultimul portretizând sfârșitul ei. O carte care se citește extrem de ușor.

nepotul-magicianului_1_fullsize

    O – Orașul Borcanelor (Arnaldur Idridason)

   Din toate lecturile pe care le-am făcut în acest an sau mai bine zis, în această viață, acesta este cartea mea preferată. O carte atât de profundă, cu atât de multe înțelesuri. Un thriller psihologic fascinant, bazat pe o poveste polițistă care te poate lăsa cu lacrimi în ochi. Am învățat multe din această carte. O carte minunată, care are multe de transmis celor care vor să o citească.

orasul-borcanelor-editia-gsp_1_fullsize

   P – Pădurea Umbrelor (Matt Haig)

   O carte fantasy de care mă simt extraordinar de atașată. Nu-mi explic de ce, doar că aș fi dispusă să o recitesc oricând. Ador autorii norvegieni, islandezi și cei din zonele apropiate. Îi consider niște valori, niște oameni extrem de talentați. Iar Matt Haig este primul autor norvegian pe care l-am apreciat în cariera mea de cititor.PadureaUmbrelor

  Cam acestea ar fi cărțile, niște cărți Invincibile, Jucăușe, Liniștitoare, Magnifice, Neașteptate, Originale, Perfecte.

Părerea ta contează! ^_^

