Jocurile Foamei. Carte VS Ecranizare.

   Abia ce mă pot și eu lăuda că am terminat primul volum al acestei trilogii. (de care știam de foarte, foarte mult timp) Oricum, ieri, imediat ce-am terminat cartea, am și vizionat filmul.

    Luând cartea de o parte, pot spune că mi-a plăcut extrem de mult. Mă întreb încă de ce am ezitat atât de mult în a o achiziționa. Acum aștept să citesc și celelalte 2 volume, în speranța că îmi vor plăcea la fel de mult.

11536431_698465296963968_4388657045237689078_o

Efectiv m-am topit la această parte.

     Despre carte nu pot spune mult prea multe lucruri. Mi-a plăcut stilul autoarei, mi-au plăcut personajele și cam tot ceea ce era p-acolo. Și, de ce nu, când cartea e atât de bine scrisă iar acțiunea atât de bine conturată?!

     Acum, când e să vorbim despre film, pot spune că acesta are părțile lui bune și părțile sale proaste. În primul rând – actorii. Nu toți, bineînțeles. Îmi place Katniss, îmi place actrița ce o interpretează, care face o treabă bună și se potrivește de minune rolului. În schimb, Peeta din film m-a lăsat rece, nu mi-a plăcut. Nu mi-a plăcut cum arată, mi-l imaginam complet diferit, atât de greu să-l recunosc la prima vedere! Îmi sfida imaginația. Mai apoi, m-a distrat (sau poate dezamăgit?) faptul că, surprins, trist, fericit, stătea mai tot timpul cu gura deschisă, cu aceeași expresie. Asta cel puțin la începutul filmului. Mi se părea puțin cam șters, inexpresiv. Precum un om care abia s-a trezit din comă.

     Deși s-a sărit peste anumite lucruri, unele detalii au fost înlocuite și s-au adaugat câteva scene în plus, pot spune că filmul a fost foarte, foarte bun. Acțiunea se contura la fel de frumos și în film. Emoțiile erau transmise la fel de profund, la fel de frumos, la fel de impresionant. Aș putea spune că e una dintre cele mai frumoase ecranizări pe care le-am văzut până acum.

    Și, deși m-au ispitit și celelalte filme, am ales să urmez regula mea de aur ”cartea înaintea filmului” și am ales să aștept până ce termin și celelalte cărți.

    Voi ce părere aveți despre carte și despre film? 😀

4 gânduri despre &8222;Jocurile Foamei. Carte VS Ecranizare.&8221;

  1. Oricat de mult ai incerca, nu poti sa faci un film care sa respecte 100% cartea, sau cel putin nu-l poti face asa incat sa te incadrezi in 1-2 ore. Dar recunosc ca, primul film din seria Jocurile foamei respecta destul de mult cartea si chiar au folosit multe detalii la care nu ma asteptam. Si a fost una din putinele dati in care filmul a reusit sa-mi dea la fel de multi fiori ca si cartea, chiar daca stiam deja actiunea. Asta i-a dat o bila alba din partea mea. Si, una peste alta, vorbim aici de un film ce o are pe Jennifer Lawrence in rolul principal, o alegere cum nu se putea mai buna.

    Apreciat de 1 persoană

Părerea ta contează! ^_^

