Top 5 cărți citite în prima jumătate a anului 2015

      A trecut deja jumătate din anul 2015 iar cărțile au continua să vină și să plece de pe rafturile noastre – ale cititorilor. Ei bine, am hotărât să fac un TOP 5 ale cărților citite până în prezent după cum spune și titlul kilometric pe care l-am ales.

                                                            Locul 5

        Pe locul 5 am clasat o carte dragă mie, primul volum dintr-o serie și anume ”Captiv în labirint”. Am terminat între timp întreaga trilogie și pot spune cu admirație că James Dashner a creat o lumea minunată în care să mă refugiez. O carte care te atinge, o carte superbă. O recomand tuturor celor care citesc serii fantasy pentru că această carte nu poate lăsa decât un gust plăcut cititorilor. Am văzut chiar și filmul care s-a dovedit a fi foarte bun, cu niște actori de nota 10. Must read this!

                                                                Locul 4

           Aici am ales să fie clasată o carte pe care am terminat-o recent – ”Ghici cine moare primul”, carte scoasă în cadrul editurii Trei. M-am bucurat de seriozitatea acestei edituri când volumul meu inițial a fost inlocuit cu un altul deoarece îi lipseau câteva capitole. Cartea are un fir narativ diferit de celelalte cărți polițiste pe care le-am citit până acum, iar acest fel de crimă, unde criminalul e însuși victima, m-a impresionat. O carte superbă pentru amatorii romanelor polițiste!

                                                                Locul 3

              La mijlocul clasamentului se află ”The tales of Beedle the Bard” carte scrisă de J.K.Rowling. Prezența cărții se face simțită în ultimul volum Harry Potter. Ea conține 5 povestioare frumoase alături de notele făcute de Dumbledore asupra acestor povestiri. O cărticică foarte frumoasă care a însemnat mult pentru mine, fiind un foarte mare fan Harry Potter.

                                                                  Locul 2

                  Pe locul 2 se află o carte polițistă superbă. ”Poveste imorală” carte scrisă de Rodica Ojog Brașoveanu, este una dintre cărțile mele preferate scrisă de autoare. O intrigă foarte interesantă cu niște personaje pline de haz, de ironie. Cartea ne învață cum să tratăm lucrurile serioase în moduri.. plăcute. Și nu numai! O adevărată comoară literară bogate în subînțelesuri și morale.

                                                                   Locul 1

                     Cartea care mi-a plăcut cel mai mult și pe care am citit-o cu mare drag a fost Orașul Borcanelor, despre care am vorbit extrem de mult, atât pe blog cât și prietenilor care îmi cereau recomandări de cărți. Thriller psihologic cu un impact uriaș asupra cititorului, e o carte plină de subînțelesuri, de esențe. O lectură ce nu trebuie ratată de nici un cititor de romane polițiste, psihologice, thriller și nu numai!

          Până acum, în topul cărților mele preferate, se află o mulțime de cărți polițiste despre care aș putea vorbi la nesfârșit. În aceste luni am citit niște cărți absolut superbe, fiindu-mi extrem de greu să aleg cărțile din cadrul acestui top pe care l-am alcătuit, totuși, cu greutate.

                 Cum arată topul vostru pentru aceste luni? 😀

2 gânduri despre &8222;Top 5 cărți citite în prima jumătate a anului 2015&8221;

  1. „Ghici cine moarte primul” mi-a plăcut și mie la nebunie. „Orașul borcanelor” o am de foarte multă vreme în bibliotecă, însă nu m-am simțit neapărat atrasă să o citesc. Să știi că m-ai determinat să vreau să o fac!

    Te aștept și la mine pe blog (www.blogpentrusuflet.ro)

    Apreciat de 1 persoană

Părerea ta contează! ^_^

