A citi sau a nu citi.. mai mult de o carte.

     Toți citim. Ne leagă această pasiune comună. Citim de toate. Cărți sf, fantasy, de dragoste sau chiar polițiste. Gusturile nu se discută iar fiecare e liber să citească după pofta inimii. După cum poate nu vă dați seama din titlu, astăzi am să recomand câteva.. serii de cărți. Probabil toată lumea se confruntă cu lipsa de timp atunci când e vorba de citit iar asta ne împinge să citit cărți care nu au continuări. Însă fiind încă vacanță m-am gândit să vă dau niște ideei despre niște serii pe care le-ați putea citi ori de câte ori beneficiați de puțin timp liber.

       Harry Potter – J.K.Rowling

  Seria care nu va îmbătrâni niciodată. Personal sunt o mare fană Harry Potter. Cumpăr și colecționez cam orice găsesc pe această temă. Și, la urma urmei, cine nu știe de băiatul de 11 ani ce trăia într-o cămăruța sub scări?! Fie că ați văzut filmele, fie că nu, aceste cărți sunt un must read!

         Percy Jackson – Rick Riordan

     O poveste despre mitologia greacă, despre zei și zeițe în varianta contemporană, niște cărți extraodinar de frumoase. Stilul de scriere a lui Rick Riordan este absolut superb, te ține cu sufletul la gură și te face să vrei mai mult. O recenzie amănunțită scrisă pentru primul volum veți găsi aici.

          Cronicile Familiei Kane – Rick Riordan

      Nu m-am putut abține și m-am simțit nevoită să adaug încă o serie provenită de la același autor. Aici întâlnim mitologia egipteană și o carte spusă din 2 perspective. Seria este perfectă pentru orice cititor pasionat de mitologie. De asemenea, o recenzie pentru volumul 2 puteți citi dacă veți da click aici.

           Cronicile din Narnia – C.S.Lewis

       Aceasta serie de 7 volume este extraordinar de ușor de citit. Nu vă recomand totuși dacă ați renunțat la cărțile ușoarele, ce nu necesită mult ”antrenament” literar.  Lectura poate să impresioneze atât un copil cât și un adult. Totul depinde însă de cititori.

            Melania Lupu – Rodica Ojog Brașoveanu

         Ca să nu lăsăm fanii romanelor polițiste pe dinafară, am zis să recomand și o astfel de serie. Rodica Ojog Brașoveanu e o autoare de la noi, o autoare de romane polițiste extraordinare. Primele mele cărți citite de la ea au fost cele din această serie. Impresionante. Melania Lupu se dovedește a fi un personaj foarte bine construit, perspicace și inteligent, un personaj care nu va înceta să vă impresioneze.

            Labirintul – James Dashner

           O lectură care mi-a făcut o deosebită surpriză, fiind o carte atât de bună! Am citit-o dintr-o răsuflare, am văzut și filmul în așteptarea celorlalte volume. Ideea unui labirint din care niște copii trebuie să scape a fost ceva inovator, ceva diferit, de vreme ce multe cărți fantasy sub foarte asemănătoare și greu mai găsești ceva original. Am scris și aici o recenzie, pentru volumul 3, care încheie seria. Îl găsiți aici.

          Aceste serii (și nu numai!) vi le recomand din suflet. Mi-au plăcut toate și le-am devorat. Sper ca și voi să aveți aceeași părere ca și mine. Vouă care serie vă face cu ochiul? 🙂

Părerea ta contează! ^_^

