Personajele în filme! #1

     Fiecare are propriul mod de a-și imagina un personaj. Fiecare e liber să lase imaginația să prindă contur. Totul, chiar totul, ne aparține. Lumea în care trăim prin intermediul unei cărți, personajele.. Fiecare percepem diferit o carte, nu cred că există persoane care să interpreteze un roman în exact același mod. Așa că revenim la ecranizări. Unii sunt dezamăgiți, alții sunt complet mulțumiți. Voi din ce categorie faceți parte?! 😀

radvliffe1

  O să-ncep cu Harry Potter. Evident. Daniel Radcliffe? Harry Potter itself! De parcă J.K.Rowling l-a descris pe Harry uitându-se la Daniel. Interpretare impecabilă și un stil absolut super. Daniel, ai trecut testul cu brio!

josh-hutcherson-164073l

    O altă carte ecranizată despre care am mai vorbit (comparând  aici cartea cu filmul) este Jocurile Foamei, primul volum. Personajul care m-a dezamăgit pentru că mi-l imaginasem COMPLET diferit e.. Peeta, evident! Nu susțin că Josh Hutcherson nu este un actor absolut minunat, din contră interpretarea lui e foarte bună, însă din perspectiva mea.. nu e Peeta. Încerc să-mi scot imaginea lui din film din memorie, ca să pot citi următoarele volume alături de Peeta al meu, cel pe care l-a creat imaginația mea.

     Lohan-Lerman-Hot-Sexy-Look

  Un alt actor potrivit pentru rolul pe care-l joacă e Logan Lerman. Și atenție, aici nu vorbesc doar de Jurnalul unui adolescent timid sau de Percy Jackson, vorbesc de.. amândouă. Ambele roluri îl prind de minune iar el face o treabă excelentă. Bravo Logan, un actor cu adevărat talentat.

original

  Trecând la personaje feminine, o alegere absolut minunată pentru ecranizare a fost Kaya Scodelario, pentru rolul Teresei din seria Labirintul. Se potrivește mănușă caracterului descris în carte și mă face să o apreciez pe Teresa mult mai mult!

     Acestea au fost personajele care mi-au venit în minte. Niște actori foarte buni, toți 4, care nu o să vă dezamăgească judecând după interpretarea lor. Voi ce părere aveți? Acești actori intră în pielea persoanjelor?

3 gânduri despre &8222;Personajele în filme! #1&8221;

  1. Uh. Un subiect delica 🙂 eu nu stiu, poti da vina pe conditia mea de om vesnic nemultumit, dar nu am intalnit inca un actor care sa se potriveasca cu personajul din carte, simt o durere in varful capului de fiecare data cand vad un film facut dupa o carte. Ma doare asa de mult ca se pierd detaliile incat urasc si actorii (nu ca ar fi vina lor, dar na).

    Apreciat de 1 persoană

Părerea ta contează! ^_^

