Fideli necondiționat..

     Unii autori sunt impresionanți. Ne îndrăgostim pur și simplu de lucrările lor, le citim cărțile fără a ne mai documenta înainte despre ceea ce urmează să citim. Sunt autorii cărora le rămânem fideli și citim absolut tot ce iese înspre vânzare sub semnătura lor. Fiecare are o listă cu asemenea autori, iar eu o voi prezenta pe a mea. Pentru acestă postare am fost inspirată de articolul Cristinei Boncea pe care-l puteți citi aici.

      1. Rick Riordan

   Autorul acesta este absolut surprinzător. Am citit 2 serii traduse în română și scrise de el, și anume Percy Jackson și Cronicile Familiei Kane. Are un stil relaxat, un stil absolut superb, care te face să vrei mai mult, să citești mai mult. Abordează subiecte serioase în moduri extaordinar de frumoase iar la cărțile lui râzi și plângi simultan.

     2. J.K. Rowling

   Cine nu a auzit sau nu a citit cărți scrise de această autoare? Un stil bine definit, niște cărți cu descrieri care te poartă în lumea creată de autoare. Cele mai impresionante cărți pe care le-am citit de la ea au fost cele din seria Harry Potter, bineînțeles. Doar nu sunt singura care a crescut și și-a dezvoltat setea de cărți cu ajutorul acestei serii, nu? She’s a queen. 🙂

     3. Arnaldur Idridason

   Autorul uneia dintre cărțile mele preferate, Orașul Borcanelor. Stilul lui și talentul de a scrie poate impresiona și poate să fie fascinant. Niște lecturi absolut superbe, un must read pentru orice persoană care apreciază autorii nordici. Pentru că el e unul dintre cei mai buni!

     4. Rodica Ojog Brașoveanu

   O altă autoare pe care o citesc extraordinar de mult. În câteva săptămâni i-am achiziționat aproximativ toate operele iar acum aștept să am puțin timp pentru a începe să le citesc. Stilul acestei autoare e unul dintre cele mai bune întâlnite până acum în cărțile polițiste, niște cărți cu adevărat bune. Preferata mea este Poveste Imorală și tânjesc după mai mult, după mai multe cărți cu aceleași personaje. Însă cum știu că e imposibil, mă consolez cu celelalte cărți ale ei. Pentru că.. am de unde!

     5. Robert Cormier

   Am citit o singură carte de la el, și anume Războiul Ciocolatei, însă aceea carte m-a impresionat cu adevărat. Deși cartea i-a fost refuzată ani la rândul iar autorul spunea chiar el că ”această carte s-a născut moartă”, nu s-a dat bătut până când romanul său a apărut în librării și a fost tradus și-n alte țări. Un autor ambițios cu un stil de scriere incontestabil, aștept cu drag un alt roman al său pe care să-l citesc cu la fel de multă plăcere.

      Aceștia sunt autorii pe care i-aș citi necondiționat, a căror romane le-aș cumpără chiar și-n ziua debutului. Voi aveți o asemenea listă? Cum arată? 😀

Un gând despre &8222;Fideli necondiționat..&8221;

  1. Super listă! Cred că o să-l încerc și eu pe Rick Riordan! Harry Potter nu m-a prea impresionat însă. Poate pentru că am citit-o mult prea târziu..

    Apreciază

Părerea ta contează! ^_^

