Personajele în filme! #2

     Am început această serie de articole de foarte puțin timp, deși inițial nici nu mă gândeam că am să continui. Dar subiectul îmi place, și arată cinefilul din mine. Partea 1 o puteți găsi aici.

15200-Jennifer-Lawrence

     O să-ncep de această dată cu o actriță, o actriță din Jocurile Foamei. De această dată, una care să-mi placă. Jennifer Lawrence. Din perspectiva mea, o adevărată Katniss. Personajul i se potrivește iar modul în care aceasta îl joacă, îmi place! Cu adevărat impresionant. Nu cred că ar fi fost posibil să găsească o actriță care să între în pielea personajului mai bine decât a făcut-o Jennifer.

large  Un actor care mi-a plăcut în mod deosebit este Skandar Keynes, care a jucat în Cronicile din Narnia, mai precis în Leul, vrăjitoarea și dulapul; Prințul Caspian; Călătorie pe mare cu Zori-de-Zi. L-am urmărit crescând și avansând atât din punct de vedere actoricesc cât și din punct de vedere uman, Este un exemplu foarte bun a unui actor care se potrivește cu adevărat rolului, care se regăsește în el și care face tot ceea ce poate pentru a putea satisface și cei mai pretențioși cinefili.

img-leven-rambin-1_143910968096

     O altă actriță, de data asta una pe care nu o mai văd într-un mod la fel de strălucit, este Leven Rambin, care a interpretat-o pe Clarisse, în filmele din seria Percy Jackson. Pe actriță am întâlnit-o și în Jocurile Foamei, unde nu am ce să-i reproșez, dat fiind că apariția ei nu a fost mult prea lungă. Însă în cadrul filmelor Percy Jackson, nu mi-a plăcut. Consider că nu se încadrează în ”normele” personajului pe care îl interpretează, consider că.. nu e Clarisse.

     tumblr_n0nekhBpWZ1sid0h4o1_500Un ultim actor despre care aș vrea să vorbesc acum este Theo James. Am avut o părere foarte diferită la început față de ceea ce cred acum. Inițial, eram convinsă că nu se potrivește. Văzusem doar pozele de la filmări, filmul nefiind încă în cinematografe. Dar recunosc că l-am judecat prematur. De îndată ce am văzut Divergent, am fost de părere că Theo e, cel mai probabil, cel mai bun Four pe care l-am fi putut găsi. Acum îi apreciez modul în care joacă și în care se contopește cu personajul. Un actor la care părerea mea a fost inițial diferită, însă acum știu sigur: Theo e adevăratul Four!

     Aceasta a fost o nouă serie de actori în pielea personajelor. Voi ce părere aveți despre prestația acestor 4? 😀

Un gând despre &8222;Personajele în filme! #2&8221;

Părerea ta contează! ^_^

