Premiile Liebster

     Mulțumesc pentru nominalizare blogului Shattering Words. Am avut deosebita plăcere de a participa la aceste premii și le mulțumesc, din nou, din suflet!liebster-award-logo

     Regulile tagului sunt simplu. Tot ce trebuie să faceți este să mulțumiți blogului ce v-a nominalizat, să răspundeți la toate întrebările primite, să nominalizați 11 bloguri și să formulați 11 întrebări pentru aceștia.

     Întrebările primite pentru mine sunt:

   1) Unde preferaţi să citiţi o carte?

     De cele mai multe ori, citesc în casă. Mai exact în camera mea. Nu am un anumit loc special, orice loc care mă face să mă simt bine e ok.

2) Ce ţară aţi vrea să vizitaţi şi de ce?

     Mi-ar plăcea să vizitez Marea Britanie, Coreea de Sud și India. Sunt interesată de anumite aspecte provenite de la aceste țări care mă fac să-mi doresc să ajung acolo.

3) Dacă ar fi să calatoriți în timp, în ce poveste ți-ai dori să apari?

     O poveste cu final fericit, evident. Mi-ar plăcea să trăiesc în lumea din Nowhere Boys, în special.

4) Romane polițiste sau horror? De ce?

     Polițiste. Pentru că mă gândesc serios la o carieră în poliție și pentru că nu am citit nimic horror până acum. Mi-e imposibil să vizionez sau să citesc ceva horror.

5) Prietenii tăi apropiaţi citesc?

     Unii da iar alții nu. Depinde de la un prieten la celălalt.

6) Ce impresie ţi-au lăsat persoanele din spatele blogului Shattering Words?

     Un blog foarte frumos, cu niște persoane minunate! Multă baftă pe viitor!

7) Cu ce personaj masculin/feminin crezi că ai putea fi prieten/prietenă bună?

     Newt din The Maze Runner.

8) Ai vrea să te apuci să scrii o carte/poveste/poezie şi să o publici?

     M-am gândit serios la asta. Și încă o fac. Cândva, în viitor, ar fi posibil..

9) Ne poţi face un top 5 filme şi top 5 seriale pe care le recomanzi?

     Wow, nu prea mă uit la filme și cu atât mai puțin la seriale! Serialul meu preferat e Nowhere Boys, îl recomand din suflet! În continuare, Merlin, Doctor Who, Friends și I hear your voice. Filme, ei bine.. Inside Out, Let’s be coups, Pitch Perfect, More than fiction și The Wedding Ringer. În ordine aleatorie.

10) Care este anotimpul tău preferat?

     Iarna.

   11) Care este autorul tău preferat? Ce carte ai citit prima dată de la el?

     Arnaldur Idridason. Prima mea carte de la el a fost Orașul Borcanelor.

      Nominalizez pe:

     Întrebările sunt următoarele:

  1.    Îți amintești prima carte pe care ai citit-o?
  2.    Care e cartea care ți-a schimbat complet perspectiva asupra vieții?
  3.    Ce mesaj i-ai transmite autorului tău preferat?
  4.    Care este cea mai bună ecranizare pe care ai văzut-o până în prezent?
  5.    Judeci o carte după copertă?
  6.    Cum îți place să-ți aranjezi biblioteca?
  7.    Poți numi o carte care te-a lăsat rece?
  8.    Care este editura ta preferată?
  9.    Citești cărți vechi?
  10.    Îți place să îți împrumuți cărțile?
  11.    Scrii pe cărți?
Părerea ta contează! ^_^

