RECENZIE – Gossip Girl: Te voi iubi mereu

Conștientă fiind că acest volum este chiar printre ultimele dintre cărțile seriei, am început lectura. Practic, cartea am înțeles-o foarte ușor. Nu e o carte deosebit de grea, nu e o carte cu detalii impresionante sau lucruri care să te dea pe spate. E o carte pe care o citești ușor, o lectură care nu necesită o concetrare mult prea mare sau o experiență de lectură. Coperta-Te-voi-iubi-mereu

Această cartea are 13 volume, iar în română am mai găsit pe site-ul editurii Nemira (editura care a adus în România această serie) doar 7 volume. Am luat ”Te voi iubi mereu” într-o încercare de lectură a unei cărți încadrate în genul romance, însă ca de fiecare dată, nu am fost mulțumită absolut deloc.

Nu o să dau prea multe detalii, pentru că acțiunea trece de la un personaj la altul, însă cartea urmărește viața sentimentală a mai multor personaje, în centrul atenției fiind relațiile dintre ei. Personajele cărții ajung la facultate, un nou prag din viața lor, neștiind ce doresc să facă mai departe, unii luând decizii serioase, alții ezitând. Cei mai mulți sunt puși față-n față cu fostele iubiri iar mai apoi cu noile iubiri. Iar după.. cu fostele iubiri, din nou!

Acțiunea e frustrantă, personajele principale Nate, Blair și Serena m-au scos din minți. Și-n special Nate, care dă dovadă de o prostie enormă. Fuge de responsabilitățile lui iar apoi se întoarce și se culcă cu ambele fete ce stau și-l așteaptă necondiționat, ce-și ruinează efectiv orice relație, de dragul lui Nate care practic se încălzește pe sine cu ideea că și-a ales preferata dintre cele două. Decizia asta fiind luată până.. apare cealaltă.

E o telenovelă patetică, care m-a scos din minți. Nu înțeleg de ce e atât de apreciată. Deși se citește ușor iar la început e chiar plăcută, fiecare pagină devine mai greu de suportat. Personal, nu o recomand nimănui. Nu numai că e frustrantă însă acțiunea e puerilă, unele lucruri sunt enervante și nu am descoperit nici până în prezent cum unele personaje pot face astfel de tâmpenii. M-a mai deranjat faptul că toată cartea se petrece în jurul sărbătorilor de iarnă. Trece sărbătoarea din anul respectiv, următorul capitol începe cu sărbătorile de iarnă din anul următor. Și tot așa. Extrem de neplăcut.

N-am de gând să mă mai ating de nici o carte din această serie și-mi pare rău că am citit-o și pe asta, însă nu merită. Toată publicitatea primită de carte pentru mine e nejustificată. Din nou, nu o recomand.