Personajele în filme #3

     A venit toamna în sfârșit! Nu că ar fi anotimpul meu preferat sau mai știu eu ce, dar măcar se mai răcește puțin vremea. Clar, mi-au ajuns 3 luni în care m-am prăjit din cauza căldurii. Totuși, ca să nu se răcească atmosfera mult prea repede, continui cu o tradiție de vară. Și anume ”Personaje în filme” partea a 3! Pentru părțile 1 și 2, încercați aici șiii aici. Iar pentru a 3 parte.. continuați doar să citiți. img-thomas-brodie-sangster_103549592507

     Citeam cartea a 2 din seria Labirintul când m-a ”lovit” curiozitatea de a vedea cum arată Newt din perspectiva regizorului. Să văd ce actor a fost ales și dacă îmi place sau nu. Așa că am dat un search pe google și-am descoperit că Thomas Brodie-Sangster e cel care îi dă viață lui Newt. Am fost mai mult decât încântată, rolul i se potrivea la perfecție, nu găseam nici un detaliu care să mă deranjeze sau care să nu se potrivească cu realitatea: Thomas Brodie Sangster e adevăratul Newt!

     Chace-CrawfordȘtiți că am făcut relativ recent o recenzie cărții Gossip Girl: Te voi iubi mereu, unde îmi exprimam dezamăgirea la adresa cărții. Ei bine, am urmărit un episod din serial, doar unul, pentru că m-ai mult nici să vreau nu mai rezistam. Ei bine, actorii nu mi-au plăcut. Nici unul nu a fost ceea ce-mi imaginam eu, însă cea mai mare dezamăgire a fost Chance Crawford, actorul ce-l joacă pe Nate. E atât de.. altfel! Nici prin minte nu mi-ar trece că ar semăna câtuși de puțin cu Nate.

    Fan-Art-evanna-lynch-30194972-500-594

    Cu toții avem mai multe personaje preferate în Harry Potter, sper că nu sunt singura! Luna Lovegood, un personaj absolut fascinant, nu credeți? Ei bine, aș putea spune același lucru despre actrița ce o joacă și anume Evanna Lynch. O interpretare absolut superbă, o actriță ce s-a contopit cu rolul și care a știu cum să-i dea viață personajului. O actriță de primă mână.

   tumblr_n1pzg2TAiS1s7fkwpo1_1280  Am tot vorbit până acum de personaje și actori ce trec de vârsta adolescenței, însă acum am hotărât să adaug și un copil. Un copil de 15 ani, care a făcut o treabă bună! Nico Liersch vă sună cunoscut? Dacă nu, vă spun eu. Nico e actorul ce l-a interpretat pe Rudy Steiner, în Hoțul de cărți, carte scrisă de Markus Zusak. O dulceață de copil. Un actor extrem de bun, care la o vârstă destul de fragedă reușește să impresioneze!

     Aceștia au fost cei 4 actori de astăzi, și sper să-mi împărtășiți părere. Și dacă nu, aștept comentariile voastre în legătură cu prestația acestor 4 actori!

Părerea ta contează! ^_^

