Potterhead.. forever!

     1 septembrie. Oficial a început anul școlar la Hogwarts. Că sunteți sau nu boboci, nu e o problemă. Hogwarts este a doua casă pentru orice elev care i-a trecut pragul.

     Probabil mulți am copilărit cu Harry Potter, iar eu mă număr printre norocoșii care au făcut asta! Adevărul e din această serie a luat naștere pasiunea mea pentru citit, iar pentru mine reprezintă ceva special. Și să nu vă sfiiți, știu că nu sunt singura. 🙂 Ei bine, că scriem fanficuri, că recitim a n-a oară cărțile sau vizionăm filmele, cine nu se bucură să reintre din nou în lumea magică a lui Harry Potter? Cine nu și-a dorit niciodată să facă parte cu adevărat din ea?

     Personal, nu am prins acele momente în care lumea aștepta cu sufletul la gură apariția unei noi cărți Harry Potter, nu am prins ecranizările în cinematografe. Eram prea mică pentru asta. Dar mă bucur că, indiferent de momentul în care am intrat în acest minunat fandom, am rămas aici.

      ”After all this time?

Always! ”

     Cu toții ne-am stabilit casele făcând mii de teste. Și mai știți cum Ron și Harry se plângeau de temele lor magice pe care le aveau iar noi stăteam rezolvând probleme la fizică și dorind să avem și noi temele lor? Măcar dacă ar aprecia și ei temele lor, of..

     Pot continua la nesfârșit cu aceste lucruri, cu amintiri sau cu prieteniile pe care le-am legat prin intermediul lui Harry Potter. Pot face teste pe această temă fără să mă plictisesc, pot scrie fanficuri și pot citi în continuu, mult mult peste limita admisă. Dar știu că aceste cuvinte nu și-ar găsi rostul, știu că toți am experimentat acest fenomen în moduri diferite. Toți avem în minte diferite lucruri, diferite amintiri, ce ne leagă într-un fel sau altul unii de alții. Cert este că această serie e seria de suflet. A mea, evident. Și, nu uitați..

”Hogwarts will always be there to welcome you home.”

Părerea ta contează! ^_^

