RECENZIE – The Diary of a Nobody

511gFH9by5L._SX311_BO1,204,203,200_Am început să citesc în engleză la modul serios în această vară. Am escaladat rapid de la lecturi ușoare, la lecturi din ce în ce mai grele. După părerea mea, The Diary of a Nobody e o lectură destul de ușoară, accesibilă celor care au nivel mediocru de engleză. Cartea este scrisă de George&Weedon Grossmith și e apărută la editura Wordsworth Classics. Din nou, e o carte care nu a fost tradusă în română.

Acțiunea e simplă. Un om de rând, un om mediocru se decide să păstreze un jurnal în care să scrie tot ceea ce i se întâmplă începând cu 3 aprilie și sfârșind în 11 iulie. Apoi decide să îl publice. Evident, lucrurile ce i se întâmplă nu sunt impresionante, sunt niște lucruri foarte.. random. O cină cu niște prieteni de familie, un anunț primit de la fiul lui ce ajunge să-i zdruncine ușor realitate, o promovare, etc..

Deși e o carte simplă, reușește să stârnească zâmbete capitol de capitol. Și, ținând cont de faptul că e o carte despre o viață obișnuită, o să vă regăsiți destul de des în stările și lucrurile descrise în carte.

După părerea mea, cartea nu e neapărat o capodoperă, nu e o carte pe care trebuie să o ai neapărat în bibliotecă. Însă e o carte frumoasă, o carte care conturează foarte frumos niște lucruri din care am avea toți câte ceva de învățat. E o carte menită să te binedispună, o carte care este scrisă extrem de frumos. O recomand. Citiți-o dacă vă plac cărțile realiste. Citiți-o dacă vreți să râdeți. Citiți-o pentru a vă îmbunătăți engleza. Citiți-o, pentru că merită!