Jocurile Foamei: Sfidarea. Carte VS Ecranizare.

     Jocurile Foamei. O trilogie de care, cititor sau nu, ai auzit cel puțin o dată, fie de la prietenii tăi, fie pe stradă, într-un mod random. Ei bine, până nu de de mult, și eu eram în aceeași categorie. ”Am auzit, dar nu am văzut/citit” Am început, evident, cu primul volum și primul film, care mi s-au părut absolut superbe (găsiți și acea primă comparație aici.) Apoi am citit volumul 2, Sfidarea. De ceva timp, totuși. Au trecut cel puțin 2 săptămâni de atunci. Însă până astăzi, nu am avut puterea de a urmări și filmul, dat fiind că această carte m-a marcat profund, mi-a plăcut enorm. Astăzi, mi-am luat inima-n dinți și am făcut-o și pe asta! Cartea a fost grozavă, iar filmul.. încântător!the-hunger-games-catching-fire-833420l

     Cartea e absolut superbă. După câștigarea Jocurilor, Peeta și Katniss trăiesc cu adevărat, pentru prima dată. Nu mai suferă de foamete, au suficient bani și-și permit o viață adevărată. Totuși, ambii sunt marcați de Jocuri, de cruzimea și de modul de desfășurare a lor, de tot ceea ce a avut loc în acel Joc. De toate viețile ce au fost luate.. pentru distracția celor de la Capitoliu. Acest roman îți dă o senzație de nedescris, te atinge și te sensibilizează. Absolut fascinant, cu un mesaj pe măsură! În carte sunt o mulțime de citate absolut superbe (pe care, din păcate, eu nu le-am notat!) Un singur citat am, pe care aș dori să-l împărtășesc și cu voi: ”Știi, ai putea să trăiești o sută de vieți fără să ajungi să-l meriți, spuse Haymitch” Absolut superb. Recomand cartea din tot sufletul!

     Acum, abordând celălalt subiect. Ecranizarea. Cum am spus și la primul film, e o ecranizare extraordinară. Absolut extraordinară. Din câte se pare, Jocurile Foamei par să fie unele dintre cele mai bune ecranizări pe care le-am văzut eu vreodată! Problema, unica problemă pe care am avut-o și la primul film, a fost Peeta. Nepotrivirea actorului cu personajul. Ei bine, în acest film s-a descurcat ceva mai bine. Însă susțin că Josh Hutcherson nu e adevăratul Peeta, însă de data aceast s-a descurcat puțin mai bine. Nu a mai fost atât de inexpresiv, precum fusese în primul film.

tumblr_n6ra23MgWe1rybn7ho1_500

     O surpriză plăcută a fost actorul ce-l interpreta pe Finnick Odair și anume Sam Claflin. O interpretare de excepție pentru care nu am nimic să-i reproșez, a dat viață personajului său într-un mod extrem de realist și frumos. Se potrivește atât de bine rolului său încât poți presupune că a fost efectiv creat pentru el.

     Acestea au fost opiniile mele cu privire la cartea și ecranizarea Jocurilor Foamei: Sfidarea. O capodoperă din ambele puncte de vedere, o carte extraordinară și un film pe măsură! Aștept părerile voastre cu privirile la aceste două capodopere! 🙂

Un gând despre &8222;Jocurile Foamei: Sfidarea. Carte VS Ecranizare.&8221;

  1. A fost interesant al doilea film dar acum astept ultimul film si sa vedem cat respecta cartea pentru ca apar si situatii surprinzatoare ,ma refer in special la conducatorul Alma Coin al districtului 13 .Ma refer in special la sfarsit.

    Apreciază

Părerea ta contează! ^_^

