Iubesc cărțile.. în modul meu #2

     De ceva timp vă vorbeam despre modul în care eu iubesc cărțile. Până aici nimic neobișnuit, știu. Prima parte a aceste serii se găsește chiar.. aiciiiii. Cu această ocazie îmi cer scuze pentru inactivitatea mea, cât de curând o să devin la fel de activă ca și până acum! În următoarele rânduri, o să vă prezint unele lucruri care mă caracterizează atunci când vine vorba de cărțile mele.

      1. Îmi place să admir biblioteca

     Am o plăcere mai mult sau mai puțin vinovată. Îmi place să îmi admir propria bibliotecă. (Nu că m-ar deranja să o admir pe a altcuiva!) Îmi place să o aranjez și să o rearanjez iar și iar, mereu după alte criterii, îmi place să adaug diferite lucrușoare care să o facă și mai frumoasă. Oare doar eu fac asta?!

      2. Răsfoitul

     Și când zic asta, mă refer la reîntâlnirea cu o carte deja citită. Dintre plăcerile mele fac parte și vizitarea lumilor prin care deja am trecut și am trăit. Îmi place să le iau din bibliotecă, să le țin în mână și uneori să-mi caut pasajele mele preferate prin carte. Probabil ceva foarte, foarte banal, însă pe mine lucrul ăsta mă binedispune!

      3. Tumblr-itul

     Știu că probabil vă-ntrebați ce caută tumblr-ul într-un articol ca acesta. Ei bine, vă lămuresc chiar acum. Cele mai multe cărți (în special seriile) au fandom-uri mai mari sau mai mici. Când mi se face dor de acele cărți, apelez la.. tumblr! Caut citate, citesc fanficuri, mă uit la diferite poze editate. Orice lucru care are legătura cu seria sau cartea pe care eu am citit-o și o ador. (și totuși, uneori tumblr-ul se transformă în inamicul meu nr.1. Grijă la spoilere! Eu am pățit-o de câteva ori și n-am fost prea bucuroasă)

     Și cam atât dintre acele obiceiuri care mă readuc mai aproape de carte. Aștept comentariile voastre în legătură cu opiniile voastre despre acest articol și despre micile voastre obiceiuri legate de iubirea necondiționată pentru cărți! 🙂

Părerea ta contează! ^_^

