It’s Christmasss! Cărți și culori.

     În primul și-n primul rând, aș dori să vă urez Crăciun Fericit! Sper că Moșul v-a adus (pe lângă muntele de cadouri) și o carte sau ceva asemănător! Să aveți sărbători minunate, dragilor! 🙂superthumb

     Cum bine știți, Crăciunul are 3 culori caracteristice: verde, roșu și alb. Văzusem și semnificațiile lor, dar.. presupunând că oricum am fost leneșă până acum și nu am prea postat pe blog, o să fiu leneșă și acum, deci nu o să le mai precizez. Oricum, am zis să fac ceva care să aducă a sărbătoare, așa că am ales 3 cărți, fiecare având o copertă cu una dintre acele culori. Și ca să nu o mai lungesc, prima carte este..

     VERDE – Elias și spioana cărturarilor (Sabaa Tahir)

bookpic-5-elias-si-spioana-carturarilor-80195

     Am mai vorbit despre cartea asta, i-am scris și o recenzie (pe care o găsiți aiciiii!) Pur și simplu este o carte minunată, pe care aș recomanda-o cu orice ocazie! M-a impresionat și abia aștept continuare. Un fantasy foarte puternic care te ajută să conștientizezi anumite lucruri. Pe parcursul lecturii, un lucru îmi tot trecea prin minte, o întrebare ce a luat naștere în urma unui serial și  a primit răspuns în urma acestei lecturi – ”Monștrii se nasc sau sunt creați?” ei bine poate ați vrea și voi să aflați!

      ROȘU – Piramida Roșie (Rick Riordan)

bookpic-5-cronicile-familiei-kane-piramida-rosie-95362

     Despre cartea asta nu-mi amintesc să fii vorbit, cred că despre al doilea volum am spus câteva cuvinte dar asta este altă mâncare de pește! Cartea este scrisă în stilul impecabil și plin de umor a lui Rick Riordan și se bazează pe mitologia egipteană. Personal, acest autor m-a ajutat să-mi dezvolt o mică pasiune pentru mitologie. Cartea prezintă povestea a 2 frați care se trezesc față-n față cu niște lucruri pe care până atunci le crezuseră a fi doar fantezie – se trezesc luptându-se cu zei, găzduind niște zeități puternice în trupul lor și încercând să-și salveze tatăl și întreaga omenire. Interesant, nu? Cartea asta sigur vă va aduce un Crăciun mult mai interesant!

     ALB – Dacă aș rămâne (Gayle Forman)

Daca-as-ramane-carte

     Ok, în primul rând da, conștientizez că am scris alb cu gri, dar serios, negrul nu era mai aproape de adevăr..  În al doilea rând, aceasta e o altă carte recenzată. Cu riscul de a mă repeta, cartea asta e una foarte deep. Efectiv te ține-n priză și te ajută să-ți pui anumite întrebări asupra existenței tale, asupra modului în care ai reacționa tu dacă ai fi în acea situație. Foarte faină cartea, o recomand sincer! E o carte care te face să-ți dorești să afli cât mai repede alegerea Miei, dar în același timp te face să-ți fie frică de ceea ce ar putea decide.

     Ei bine, cam astea sunt cele 3 cărți pe care le recomand și care, într-un mod sau altul, se încadrează în atmosfera de Crăciun. Ei bine, sper că v-a făcut plăcere lectura acestui micuț articol și, din nou, sper că aveți cele mai frumoase sărbători de care se poate bucura cineva! 🙂

Părerea ta contează! ^_^

