RECENZIE – Regii Timpului

După ce am început să citesc cărțile editurii Herg Benet, când i-am descoperit adevărata valoare, am văzut prin recomandările altor bloggeri o carte tare interesantă! Era ceva despre o tipă ce călătorea prin timp și-și găsea iubitul într-o perioadă tare îndepărtată. Așa îmi rămăsese în minte această carte care mă intrigase tare mult. Am comandat-o și am citit-o. Prima carte din anul 2016. Foarte frumoasă, mi-a plăcut enorm! Laura Nureldin a scris o carte fascinantă, care o să vă țină-n priză cu siguranță!

Coperta_Regii-timpului

Cartea o are în prim plan pe Mora, o femeie din Los Angeles-ul zilelor noastre, care e trimisă în Persia Antică cu ajutorul unei mașini a timpului inventată de cel mai bun prieten al ei, Alex. Astfel, ea ajunge să îl cunoască pe regele Xerxes și-n puțin timp să ajungă regină. Vor călători din trecut în prezent zi de zi și se vor apăra reciproc până când fiecare va putea să rămână în perioada din care provine cu adevărat. Însă între ei se naște dragostea, iar dragostea lor e una tare dificilă. Ce credeți că vor face cei doi? Doar citind această minunată carte veți putea afla!

Romanul ne arată puterea dragostei. Este un roman ce se citește foarte ușor, este un roman foarte amuzant care mi-a pus zi de zi zâmbetul pe buze. Se citește ușor dar se trăiește intens! E un roman cu o idee foarte tare, un roman fantasy care ne pune față în față cu ceva nou. Modul de scriere este și el la fel de frumos, te prinde și te face să citești cartea cu o mai mare plăcere!

Personal, ador această carte. Îmi mulțumesc că am ales să încep anul ”livresc” cu un asemenea roman frumos. E potrivit pentru orice fel de cititor, deoarece lectura plăcută și amuzantă vă va aduce zâmbetul pe buze necondiționat. Recomand această carte. O recomand deoarece are o poveste foarte tare de împărtășit cu noi toți, este o poveste foarte originală și foarte frumos scrisă. Oricine ar trebui să citească această frumoasă carte!

Un gând despre &8222;RECENZIE – Regii Timpului&8221;