RECENZIE – PS. Te mai iubesc și-acum

Surprinzător sau nu, tocmai ce am terminat de citit și acest roman. Al doilea din această serie scrisă de Jenny Han și apărută la editura Trei. Am zis și în recenzia primului volum că le consider a fi cărți ușor comerciale însă chiar și așa, au totuși o anumită magie a lor.

ps-te-mai-iubesc-si-acum_1_fullsize

N-o să intru în detalii deoarece nu vreau să dau spoilere celor care nu au citit cele 2 cărți (în cazul în care ați făcut-o, vă aștept în secțiunea de comentarii pentru o mică dezbatere literară). Ei bine, Lara Jean e nevoită să facă diferite alegeri (din nou). Primește răspuns la ultima ei scrisoare trimisă și John apare în viața ei. De aici i-au naștere multe scene care mai de care mai dulci care îți dau un feeling tare fain, potrivit cu începutul vacanței de vară. Astfel Peter și John (cei mai buni prieteni în copilărie) ajung să se lupte pentru inima Larei Jean. La final aflăm cine a fost ales. Decizie care pe mine m-a dezamăgit într-o oarecare măsură. Nici unul nu merita să rămână cu buza umflată însă nici cu ambii nu putea rămâne, evident.

Din nou, urmărim frumoasa evoluție a protagonistei, vedem cât de mult s-a maturizat și observăm curajul cu care înfruntă lucrurile ce i se întâmplă. Suntem acolo pentru a observa cum dintr-o adolescentă Lara Jean ajunge chiar o femeie, observăm cum în jurul ei totul se schimbă. De la jumătatea cărții înspre final, ea se reîntâlnește cu cei mai buni prieteni ai ei din copilărie, totul e scris într-o notă plăcută de nostalgie iar textul este, repet, extrem de ușor de parcurs.

Cartea merită să fie continuată. Dacă e să mă gândesc care a fost cartea mea preferată dintre aceasta și prima carte, probabil aș alege ”PS. Te mai iubesc și acum” pentru că din mod obiectiv putem observa mai bine psihologia personajului, modul în care a crescut și cum reușește să facă față obstacolelor vieții. Cum Lara Jean joacă rolul mamei pentru sora ei mai mică și cum din bunătate face acel voluntariat la Bellaview. Subiectiv vorbind am un singur cuvânt de spus: John.

E o carte ce merită să primească o șansă. O serie pe care nu ar trebui să o ocolim din cauza faptului că ni s-ar părea clișeică sau din vina unor idei preconcepute. Sunt niște cărți tare-tare drăguțe, numai bune de citit într-o după-amiază caldă de vară alături de ceva răcoritor. O recomand!