Cărți nefinalizate

     A venit vara alături de lunga vacanță pe care o așteptam cu toții. Fiecare a alcătuit câte un plan de vacanță, doar că.. nu toți îl ducem spre finalizare. În materie de lectură, personal stau cam prost. Am 9 cărți începute dar nefinalizate iar prin această postare încerc să.. argumentez de ce le-am pus ”pe așteptare”. De reținut totuși faptul că nu toate sunt începute acum, ci majoritatea sunt începute în perioada școlii, doar că nu am mai avut eu suficientă voință pentru a reveni la ele. Prezentarea a fost făcută în ordine aleatorie.

       Conspirața – Dan Brown

     Cartea pe care am abandonat-o de mai bine de un an. Din cauze ei intrasem într-un reading slump așa că am zis că încep altceva și revin la aceasta. Acum chiar am de gând s-o fac. Îmi amintesc că a fost o carte bună, intrigantă. Deși nu se poate compara totuși cu ”Fortăreața digitală” care mi-a plăcut mult mai mult, comparativ cu aceasta. Totuși, mă simt norocoasă că nu uit acțiunea cărților și că sunt capabilă să revin la o carte chiar și după o așa lungă perioadă de timp fără a avea vreo problemă.

       Bună seara, Melania! – Rodica Ojog Brașoveanu

     O altă carte abandonată de foarte mult timp, din aceeași cauză precum Conspirația – reading slump. Citesc multe cărți de Rodica, are un stil absolut genial, doar că, din seria Melania Lupu, am citit 2 cărți. Prima și a treia. Aceasta e, de fapt, a doua carte iar faptul că deja știam cum se termină totul nu mă mai intriga, astfel că nu am mai putut citi cu o poftă la fel de mare precum făceam anterior cu restul cărților autoarei. Am să o termin desigur, ca să pot continua însfârșit seria.

       Crimă și Pedeapsă – Dostoievski

     O capodoperă. Mi-a plăcut mult până în punctul în care am ajuns. La această carte am renunțat în timpul școlii. Trebuia să-l citesc pe Ion, să citesc alte romane pentru bac iar Dostoievski am zis că rămâne pentru vacanță, pentru că e atât de frumoasă încât ar fi fost păcat să o citesc între tema la română și tema la franceză, meritând mult mai multă atenție.

        Urzeala Tronurilor – George R. R. Martin

     Altă carte absolut genială la care am renunțat (culmea!) tot în timpul școlii. O carte foarte voluminoasă pe care am amânat-o tot pentru această vară, cu speranța că voi citi și celelalte volume ale seriei și poate chiar voi viziona și serialul.

       Vechiul oraș imperial – Yasunari Kawabata

     La această carte am renunțat, ei bine, din cauza stilului. Mai am 2 cărți ale autorului și vreau să mă ambiționez să le termin pe toate trei. Însă stilul e foarte ușor, tipic asiatic, o carte tare moale. Citind-o, aveam impresia că lecturez o carte pentru copii. Propoziții extrem de scurte și un subiect simplu. Poate prea simplu.

       Sînt o babă comunistă – Dan Lungu

     Am cumpărat această carte deoarece una dintre bloggerițele mele preferate o recomanda în continuu. Am zis că e o bună oportunitate pentru a-mi aprofunda cunoștințele și lecturile în materie de cărți românești însă nu mă încântă prea mult. Sper să o termin și pe aceasta deși va fi o misiune mult mai dificilă comparativ cu celelalte cărți, pe care le-am abandonat din motive ”exterioare”, care nu aveau nimic de aface cu cartea în sine.

       De veghe în lanul de secară – J.D.Salinger

     Long story short.. asta e una dintre acele cărți la care am renunțat în lanț pentru a o citi pe următoarea. Evident, nu am de gând să o abandonez, am amânat-o puțin, dar o voi termina cât de curând.

       Legenda – Marie Lu

     Pentru această lectură am renunțat la ”De veghe în lanul de secară”. Această carte a avut parte de atât de multă publicitate pozitivă astfel că atunci când am văzut că a apărut la editura Booklet Fiction am fost extrem de încântată așa că am și început să o citesc. Dar..

       Umbra șarpelui – Rick Riordan

     Dar a apărut volumul trei din seria ”Cronicile Familiei Kane” și Rick Riordan e autorul meu preferat așa că am zis ”..okay, o citesc imediat după. Trebuie, deci trebuie, să știu cum se finalizează trilogia!” DAR. Există și aici un dar, evident. Am comandat de pe Libris  cartea ”Înainte să te cunosc” de Jojo Moyes. Aștept cartea aia de 7 luni! Abia așteptam să fie tradusă și nu mă așteptam să ajungă atât de repede, crezând că voi apuca să termin Umbra șarpelui.

     După ce termin cu romanul lui Jojo Moyes o să le termin pe acestea. Deja am cam decis ordinea pe care doresc să le citesc, dar evident sunt deschisă la opinii. Ați citit aceste cărți? Cum vi s-au părut? Pe care le recomandați și pe care nu?

2 gânduri despre &8222;Cărți nefinalizate&8221;

Părerea ta contează! ^_^

