Top 5 cărți citite în prima jumătate a anului 2016

     Deși inițial am zis că voi aștepta până voi termina cartea pe care o citesc în prezent (”Legenda” de Marie Lu) am hotărât totuși să fac acum acest top, ”Legenda” având șansa de a fi inclusă în topul făcut pe a 2 jumătate a anului. Iată-ne deci la un nou top. A trecut prima jumătate a anului și nu mă prea pot lăuda în materie de cărți. Am citit 6-7 cărți foarte bune, câteva mediocre iar în rest.. am cam pierdut timpul cu celelalte.. Totuși, cele incluse în acest top, sunt niște cărți absolut extraordinare, pe care vi le recomand cu drag!

       5. Regii timpului – Laura Nureldin

     O carte apărută la editura Herg Benet, prima carte pe care am citit-o în anul 2016. A avut un subiect foarte original și mi s-a părut ușor de citit, o lectură foarte plăcută și drăguță. Găsiți recenzia ei aici. O carte care își merită toate laudele.

       4. Percy Jackson: Bătălia din Labirint – Rick Riordan

     Pe locul 4 se clasează volumul 4 (ce coincidență!) din seria ”Percy Jackson”. ”Bătălia din Labirint” de Rick Riordan. Această carte continuă aventurile lui Percy Jackson, semizeul cu care ne-am început noi călătoria în lumea mitologiei grecești. Stilul lui Riordan se păstrează rămânând la fel de plin de viață, la fel de jucăuș și plin de umor ca și până acum. O lectură light, ce vă poate aduce zâmbetul pe buze.

       3. Oscar și Tanti Roz – Eric-Emmanuel Schmitt

     O carte de suflet, o carte sensibilă și o lectură impecabilă. În ”Oscar și Tanti Roz” se află lecții de viață, o carte ce te ajută să înțelegi cu adevărat valoarea vieții și care reușește să te sensibilizeze și să-ți ajungă la suflet. Recenzia o găsiți aici.

       2. Zona Zero – Lavinia Călina 

      O carte cu o acțiunea puternică, o carte ce te ține în priză. E cu adevărat spectaculoasă și îți e imposibil să o mai lași din mână. Personaje bine conturate și stilul narativ alert, Lavinia Călina reușește să creeze (din nou) o lumea absolut fantastică! Am recenzat și această carte și v-o recomand cu mare drag, atât această carte cât și celelalte lucrări ale acestei autoare!

        1. Înainte să te cunosc – Jojo Moyes

     Nu cred că era vreun dubiu că aceasta se află în fruntea topului meu. Precum am precizat și în recenzie ( hereee ) este cea mai bună carte pe care am citit-o.. vreodată! E de o frumusețe și o profunzime de nedescris. O poveste care ne va rămâne adânc înrădăcinată în minte, o poveste despre iubire și despre dorința de a supraviețui. Mă voi repeta și voi folosi, din nou, aceste cuvinte: best book ever.

      Și cam acestea sunt cele mai bune 5 cărți pe care le-am citit în această primă jumătate a anului 2016. Niște cărți extraordinare! Cum ar arăta topul vostru de cărți pentru prima jumătate a acestui an? 🙂

3 gânduri despre &8222;Top 5 cărți citite în prima jumătate a anului 2016&8221;

Părerea ta contează! ^_^

